середа, 21 вересня 2016 р.

Перші українські роботи

Історія


Йшов третій день "Форуму видавців  2016". Я на крейсерській швидкості пересувався третім поверхом виставкової зали. Намагався пригадати, що я тут  пропустив вчора і що з цього варто придбати.  Хтось, звернувши увагу, що мене супроводжували діти,  запропонував новинку дитячої літератури.  Я почав в'яло розглядати ілюстрації.  Його колега оцінив мене своїм поглядом і,  коли я вже зібрався відійти від прилавка,  окликнув мене знову - "А в нас є український кіберпанк.  Не хочете подивитись? " Я зацікавився.

Мені запропонували "Кагарлик" та "Перші українські роботи". Виявилось,  що пропонував сам автор - Олег Шинкаренко. Обкладинка "роботів" виявилась привабливішою,  то ж придбав її.  "Кагарлик" читатиму пізніше.

Принісши додому оберемок книжок,  розклав їх по полицях.  Читання того дня розпочалось із українського кіберпанку - дуже хотілось взнати,  що нового внесли туди співвітчизники.
Початок " Перших українських роботів" нагадав мені "Казки роботів" Станіслава Лема -дуже подібний гумор та стиль.  От тільки дії відбуваються не в середньовіччі, а в майбутньому.

Десь у середині книжки події починають розвиватись із шаленою швидкістю,  розпадаються на кілька потоків (так і хотів написати тут threadів ;) ), які густо переплітаються між собою.  Далі починається якийсь потік свідомості, "брєд сивої кобили", генератор випадкових фраз чи як ще це назвати. На цьому моменті хочеться кинути читання.  Я пропускав практично цілі сторінки. Але книжка не відпускала.  Хотілось дочитати до кінця.   Наприкінець знову появився смисл в тому,  що читаєш,  безліч потоків поступово перетнулась у кінці.

Приємним моментом є також повний список URLів, які надихнули автора на написання цього твору.

Цитати


З усієї книги захотілось виписати одну крилату фразу:

"Кожна людина має операційну систему за межами тіла.  Її воліють називати урядом. Але насправді це дуже крута, нова операційна система "Біоверсія 3.0" ".

Баги


Знайшов у книжці лістінг,  схожий на assembler,  який починається так:

"
300F SRES  Strobe: Soft reset
0B0F 0A0F  ..."

Дивне шістнадцяткове число SRES.  Але в подальшому лістінгу із шістнадцятковою системою все нормально.  Опечатка?  Чи це я почав домахуватись?

P. S.  Пішов замовляти "Кагарлик", щоб скласти повне враження про український кіберпанк...

1 коментар:

  1. Дякую за відгук. Код реальний. Це дійсно програма керування роботом-вібратором. А який саме уривок здався вам потоком свідомості?

    ВідповістиВидалити