четвер, 15 квітня 2021 р.

Тарас Береза. Словник мовного розмаїття.

Доброго дня, шановні читальники. Сьогодні вирішив згадати невеличку історію, яка трапилась зі мною на Форумі видавців у Львові ще у до-карантинні часи. Тоді такі великі зібрання людей можна було безпечно відвідувати в оф-лайні.

Йшов останній день Форуму. Я досліджував закутки коло палацу Потоцьких в надії знайти щось цікавеньке серед розміщених там яток. На одній із розкладок побачив словники. Здивувався, оскільки друкованими словниками вже давненько не користуюсь. Потрібні засоби влазять в смартфон та не займають місце в рюкзакові. Несподівано пан, що продавав словники, запитав у мене скільки я готовий платити за електронний журнал про українську мову. Питання було неочікуваним. Я швидко зорієнтувався і назвав суму в кілька разів меншу за підписку на Wired. Тоді пан Тарас (саме так звали продавця словників) запропонував мені ознайомитись із продуктом просто на моєму смартфоні та назвав його ціну. Я переглянув демо-версію журналу. Сподобалось. Кілька наступних років я насолоджувався журналом як постійний підписник. Потім Тарас, йдучи в ногу із часом, змінив свою маркетингову стратегію та створив закриту групу у Viber. Серед матеріалів групи часто з'являлись опитування, що починались із слів: " А як кажуть у вас?" Не дивлячись на велику кількість відповідей від активних учасників групи, останні доповнення завжди були від пана Тараса. Він мав чим доповнити доволі довгий перелік синонімів. Я дивувався, де він їх знаходить. І ось тиждень тому знайшов відповідь на це запитання - вийшов із друку "Словник мовного розмаїття. А як кажуть у вас?" У переліку джерел перераховано більше 20 видань.

Нижче розміщу список нових слів, які почав вживати завдяки Тарасові Березі і регулярно його доповнюватиму.

  1. Читальник    

Немає коментарів:

Дописати коментар